Допомога

ЗАМОВЛЕННЯ
Як я можу зробити замовлення? Замовлення можна оформити прямо на сайті нашого магазину, для цього потрібно: - додати продукт, який Вас цікавить, у кошик, натиснувши на сторінці товару 'Додати в кошик’, - після додавання усіх продуктів, які Вас цікавлять, поверніться до кошика і натисніть 'Продовжити і вибрати безкоштовно', - заповніть дані для доставки, - оберіть спосіб доставки та спосіб оплати, - підтвердьте замовлення, натиснувши 'Оформити замовлення', - Готово!:)
Чи потрібно мені створювати обліковий запис, щоб зробити замовлення? Ні, щоб зробити замовлення у нашому магазині, не потрібно мати облікового запису.
Які переваги дає наявність облікового запису? Після створення облікового запису у Вас є можливість - вільно редагувати адресні дані, - змінити адресу електронної пошти, - відстежувати історію замовлень, - керувати підписками у зручний спосіб, - змінити пароль, - видалити обліковий запис.
Де вводити промокод? Щоб скористатися промокодом, натисніть у кошику 'У мене є промокод', на першому або останньому етапі замовлення.
Чи можна об’єднати кілька замовлень в одне? Оскільки замовлення обробляються відразу після оформлення, на жаль, об’єднати кілька замовлень в одне неможливо. Дякуємо за розуміння.
Чи отримаю я підтвердження замовлення? Так, після оформлення замовлення ми надішлемо на вказану електронну адресу підтвердження замовлення, в якому буде міститися перелік замовлених товарів і дані, необхідні для його виконання.
Чи можу я скасувати замовлення? Оскільки наша основна мета – виконати і доставити замовлення якнайшвидше, то як тільки замовлення буде оформлене, воно відразу ж відправляється на виконання. Тому, якщо Ви бажаєте скасувати своє замовлення, негайно зв’яжіться з нашою Службою підтримки клієнтів.
Чи можу я оновити вже оформлене замовлення? Оскільки наша основна мета – виконати і доставити замовлення якнайшвидше, то як тільки замовлення буде оформлене, воно відразу ж відправляється на виконання, тому зміна замовлень неможлива. Дякуємо за розуміння.
ВИКОНАННЯ
Чи отримаю я інформацію про відправку посилки? Так, щойно посилка буде відправлена, Ви отримаєте електронний лист із номером, за яким Ви зможете відстежувати посилку. Крім того, цей номер буде присвоєно замовленню у Вашому обліковому записі.
Скільки часу займає виконання замовлення? Час виконання замовлення залежить від обраного способу доставки та способу оплати замовлення. Замовлення з оплатою «Післяплата» виконуються відразу після їх оформлення, а в разі опції «Передоплата» банківським переказом, замовлення виконуються відразу після отримання платежу.
Коли я отримаю товар? У робочі дні час доставки посилки зазвичай не перевищує 6 робочих днів з моменту передачі посилки перевізнику. Однак може трапитися так, що з випадкових причин цей час буде подовжено. У такому випадку просимо Вас зв’язатися з нашою Службою підтримки клієнтів.
Які є види доставки та вартість доставки? Усі доступні способи доставки та детальний прейскурант можна знайти тут. Вартість доставки також відображається під час оформлення замовлення та у підсумку замовлення.
Я отримав трек-номер, але він неактивний, чому? Трек-номер надсилається Вам одразу після присвоєння його замовленню. Однак трапляються випадки, коли статус на сайті перевізника оновлюється лише через кілька годин, тому рекомендуємо перевірити його ще раз через якийсь час. Якщо статус не оновився протягом 24 годин, зверніться до нашої Служби підтримки клієнтів.
Коли я платитиму мито або ПДВ? Згідно з чинним законодавством, якщо вартість вашого замовлення перевищує 150 євро, з вас можуть бути стягнуті додаткові митні збори та ПДВ. У такій ситуації митниця зв’яжеться з вами щодо оплати цих зборів, перед видачею посилки. Мито становить 10% і ПДВ 20% на вартість, що перевищує 150 євро. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, зв'яжіться з нашим BOK (Відділ обслуговування клієнтів).
ДОСТАВКА
А якщо кур’єр не застане мене вдома? У ситуації, коли кур’єр не застане Вас вдома, він залишить Вам повідомлення з датою наступної спроби доставки або зв’яжеться з Вами по телефону для узгодження зручної дати доставки.
У посилці був пошкоджений товар, що робити? Якщо після розпакування посилки виявилося, що товар пошкоджений, будь ласка, подайте рекламацію за допомогою Форми рекламації, яка доступна тут. Щойно ми розглянемо Вашу заявку, ми зв’яжемося з Вами, щоб розв’язати проблему.
Посилка пошкоджена ззовні, що робити? Якщо під час отримання посилки Ви помітили, що посилка, наприклад, пошкоджена, замочена, перепакована, дірява або обклеєна іншими пакувальними стрічками, ніж фірмові стрічки нашого магазину, будь ласка, не приймайте посилку і зв’яжіться з нашою Службою підтримки клієнтів, щоб ми могли негайно відправити нову посилку.
У посилці був не той товар, що робити? Якщо у посилці товар, який Ви не замовляли, будь ласка, подайте рекламацію за допомогою Форми рекламації, яка доступна тут. Щойно ми розглянемо Вашу заявку, ми зв’яжемося з Вами, щоб розв’язати проблему.
Посилка довго не доходить, що робити? Якщо посилка не доходить до Вас протягом тривалого часу, тобто не менше 7 робочих днів, будь ласка, зверніться до нашої Служби підтримки клієнтів, після чого ми зв’яжемося з перевізником для з’ясування проблеми.
ОПЛАТА
Як я можу оплатити замовлення? При оформленні замовлення Ви можете вибрати зручний для Вас спосіб оплати. На цей момент доступні такі варіанти: оплата при отриманні, банківський переказ, PayU – миттєвий переказ.
Як перевірити статус платежу? Статус платежу Ви можете перевірити у картці замовлення, у вкладці 'Історія замовлень' у своєму обліковому записі.
Не вдалося здійснити платіж, як повторити? Якщо Ви хочете повторити оплату, натисніть на посилання в електронному листі з підтвердженням замовлення або увійдіть у свій обліковий запис в магазині, перейдіть на вкладку 'Історія замовлень', а потім на вкладку 'Деталі замовлення', зараз Ви зможете повторити спробу оплати або перевірити її статус.
Мені прийшло повідомлення про несплату, а я оплатив замовлення? Якщо після оплати замовлення Ви отримаєте повідомлення про те, що воно було зареєстровано неправильно, будь ласка, перевірте правильність даних, які Ви вказали під час транзакції. Будь ласка, також переконайтеся, що транзакція пройшла правильно та була завершена. Якщо наведені вище дії не допомогли, зв’яжіться з нашою Службою підтримки клієнтів, щоб ми могли з’ясувати причину проблеми.
РЕКЛАМАЦІЇ, ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
Як подати рекламацію? Щоб подати рекламацію, будь ласка, заповніть Форму рекламації (натисніть тут), наш працівник зв’яжеться з Вами якнайшвидше після отримання заявки.
Чи є у мене 30 днів на повернення товару? Так! Як наш Клієнт, Ви маєте право повернути неушкоджений товар протягом 30 днів з моменту його отримання.
Коли я отримаю відповідь на рекламацію? Строк розгляду рекламації становить до 14 днів.
Як повернути все/частину замовлення? (стосується неушкоджених товарів) Щоб повернути все замовлення або його частину, будь ласка, заповніть електронну Форму відмови від договору (натисніть тут). Ми зв’яжемося з Вами якомога швидше після її отримання, щоб узгодити деталі.
Важливо: Будь ласка, покладіть у посилку квитанцію або інформацію з номером замовлення, це прискорить процес повернення. Дякуємо!
Де можна повернути товар у зв'язку з відмовою від договору або рекламацією? Після узгодження деталей з нашим Відділом Oбслуговування Клієнтів щодо повернення товару у зв'язку з відмовою від нього або рекламацією, будь ласка, поверніть товар за наступною адресою:

SFD Spółka Akcyjna ul. Zielonogórska 4 45-323 Opole

Будь ласка, ретельно запакуйте посилку та додайте до неї заяву про відмову від товару. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, зв'яжіться з нашим Відділом Обслуговування Клієнтів.
МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС
Які переваги дає наявність облікового запису? Після створення облікового запису у Вас буде можливість: - вільно редагувати адресні дані, - змінити адресу електронної пошти, - відстежувати історію замовлень, - керувати підписками у зручний спосіб, - змінити пароль, - видалити обліковий запис.
Як створити обліковий запис? Щоб створити обліковий запис, просто натисніть тут і дотримуйтесь інструкцій на екрані.
Як змінити адресу електронної пошти? Щоб змінити адресу електронної пошти, увійдіть у свій обліковий запис, а потім перейдіть на вкладку 'Мої дані', де у нижньому лівому куті Ви знайдете опцію 'Змінити адресу електронної пошти'. Далі дотримуйтесь інструкцій на екрані.
Як змінити пароль? Якщо Ви хочете змінити пароль, увійдіть до свого облікового запису, а потім перейдіть на вкладку 'Змінити пароль'. Далі дотримуйтесь інструкцій на екрані.
Як видалити обліковий запис? Щоб видалити обліковий запис із нашого магазину, увійдіть у свій обліковий запис, потім перейдіть на вкладку 'Мої дані', де у нижньому правому куті Ви знайдете опцію 'Хочу видалити свій обліковий запис із магазину'. Далі дотримуйтесь інструкцій на екрані.
Як скасувати підписку? Щоб скасувати підписку, увійдіть до свого облікового запису, перейдіть на вкладку 'Підписка', зніміть прапорці з наданих згод і збережіть зміни.
Ваш кошик (...)
Продукт додано Продукт видалено У Ваш кошик додано продукти з іншого пристрою Ми відновили Ваш кошик з іншого пристрою
Продукт додано